poniedziałek, 7 maja 2012

Figurka zebry z modeliny

 W tym poście Wstawiam zdjęcia przedstawiające wykonanie zebry krok po kroku z modeliny.


Z białej modeliny kształtujemy głowę i tułów 

Uszy przy pomocy palców i patyczka.

Formujemy kończyny.

Różową modelina wyklejamy środki uszek i pyszczek. Patyczkiem robimy nos i uśmiech.

Dorabiamy czarną modeliną kopyta.

Wałkujemy cienko modelinę i ronimy paski i grzywę.

Z małych wałeczków grzywa. Na grzbiecie czarny pas zakończony ogonem.

Jeszcze oczka

I  figurka zebry gotowa.

2 komentarze:

  1. Słodziutka jest. Ja osobiście wolę lepić z masy plastycznej "Plastynki" (nie przykleja się do rzeczy obok i zastyga na powietrzu). Będę obserwować twojego bloga z nadzieją na kolejną inspirację. Jeśli masz ochotę możesz zerknąc na mojego misia na stronie
    moja-wlasna-rupieciarnia.blogspot.pl
    Znajdziesz go pod etykietką (prawa strona ekranu) ot tak. Liczę na komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super *.* Ja chyba nie mam aż tak wielkiego talentu, żeby zeberkę stworzyć xD
    Na pewno tutaj jeszcze zajrzę !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - hand-made-czarnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń