piątek, 4 maja 2012

Zhu zhu Pets krok po kroku

W tym temacie pokażę wam jak wykonać krok po kroku chomika zhu zhu pets imieniem Num Nums. Pomysł podsunęła mi moja córeczka, która widziała te chomiki do kupienia, koniecznie chce mieć tego chomika. A jak wiecie troszkę kosztują, więc postanowiłam sama jej zrobić z modeliny.


Robimy kulkę z szaro-niebieskiej modeliny. Kolor uzyskałam ze zmieszania białej, czarnej i ciemnej niebieskiej modeliny.

Formujemy ciało chomika.

Doklejamy ogonek.

Z małych kuleczek przy pomocy patyczka ( jest to patyczek do odsuwania skórek dostępny w drogeriach, sklepach kosmetycznych; można go dowolnie ukształtować szlifując pilnikiem np: do paznokci ) formujemy uszy.

Doklejamy uszka.

Kuleczki na nos, pucki i zęby. Różne odcienie różu uzyskałam ze zmieszania w rożnych proporcjach bieli i czerwonego.

Przyklejamy zęby.

Przed przyklejeniem pucków spłaszczamy je palcami.

Pucki przyklejone kolej na nos.

Robimy dziurki w nosku i nacięcie na ząbkach gryzonia.

Przyklejamy oczy.

Robimy kolorowe kuleczki na płatki kwitków i spłaszczamy je po przyklejeniu w odpowiednim miejscu. Ja robiłam to drugą stroną patyczka do odsuwania skórek - jest płaska i ścięta pod skosem, bardzo wygodne to narzędzie.

Są płatki kwiatków, jeszcze środeczki.

Środeczki można zostawić w kształcie kulek lub spłaszczyć tak jak ja to zrobiłam.

Uformowane listki w dłoniach doklejamy i dociskamy przy pomocy patyczka, by uzyskać naturalny efekt wygięcia listka.

Robimy nacięcia na listku.

Na koniec znaczek Zhu Zhu Pets jaki nosi konkretnie ten chomik, czyli serduszko. Zrobiłam cieniutki wałeczek z białej modeliny i przykładałam do pleców formując kształt serca; gdy osiągnęłam satysfakcjonujący mnie kształt, spłaszczyłam patyczkiem wałeczek tym samym doklejając go do ciała chomika.

Chomik gotowy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz