wtorek, 1 maja 2012

Prosta mysz krok po kroku

Witam wszystkich blogowiczów na moim blogu. W tym temacie pokażę Krok po kroku jak zrobić figurkę myszki z modeliny.


Robimy kulkę z szarej modeliny.

Formujemy z kulki kształt łezki. Spód ciała myszki robimy troszkę bardziej płaski od reszty.

Kręcimy walec, z jednej strony węższy.
.

Doklejamy ogonek i falujemy delikatnie.

Formujemy dwie małe kuleczki na uszy myszy.

Rozgniatamy w palcach

Dwie mniejsze kuleczki z jasnej różowej modeliny. Również rozgniatamy w palcach.

I przyklejamy do siebie.

Gotowe uszka doczepiamy do tułowia myszy.

Dwie równej wielkości kuleczki białej modeliny rozpłaszczmy palcem na buźce gryzonia. Dzięki temu zostaną one troszkę wypukłe.

Tak samo robimy z niebieskimi kuleczkami.

Doklejamy nosek. Wykałaczką robimy dziurki w nosie i oczach,

 uśmiech

oraz wykańczamy uszka. Myszka z modeliny gotowa.

3 komentarze:

  1. Super! Wyszła mi choć nie tak ładna jak twoja! Zapraszam do mnie: http://majamhandmade.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog bardzooo fajny a w wolnej chwili zapraszam na mojego bloga ;)
    http://wika-modelina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super zrobiłam to i dobrze mi to wyszło

    OdpowiedzUsuń